Puma zdobywa nowe terytorium! 8 listopada w CH Westfield Arkadia odbyło się otwarcie nowego sklepu Puma. Na gości czekała moc atrakcji – od spotkania z gwiazdami sportu i social mediów, które pomagały klientom w doborze stylizacji, pozowały do zdjęć z fanami i rozdawały autografy, po możliwość stworzenia koszulki z własnym zdjęciem lub grafiką, czy unikalnej torby z dzikimi naszywkami. Wśród ambasadorów marki pojawili się Joanna Jędrzejczyk, Qesek, Katarzyna Zillmann, a także Siostry ADiHD
„Puma nie patrzy jedynie poprzez komercyjny pryzmat. Poruszamy wiele kwestii społecznych, z którymi się identyfikuję i mam nadzieję docieramy z tym do wielu ludzi, którzy nie tylko stawiają na zdrowy styl życia. W sztukach walk, sporcie, który uprawiam od dziewiętnastu lat priorytetem jest wygoda. Testuję każdą nową kolekcję czy to w boksie, grze parterowej, bieganiu, czy przygotowaniu motorycznym i całkowicie polegam na tej marce. Puma to moja druga skóra” – przyznała Joanna Jędrzejczyk. Była mistrzyni świata UFC w wadze słomkowej dodała również, że ceni markę za kolaboracje z uznanymi domami mody, ale również z mało znanymi projektantami z różnych zakątków świata.
W przestronnym salonie urządzonym w loftowej stylistyce znajdziemy szeroki i świetnie wyeksponowany asortyment, w tym najnowsze kolekcje w kolaboracji z takimi gigantami, jak Mercedes, BMW Motorsport, Ferrari, czy wreszcie limitowana edycja butów piłkarskich sygnowanych nazwiskiem Neymara Jr.
„Moja współpraca z Pumą zaczęła się kilka miesięcy po wygranych Igrzyskach Olimpijskich i bardzo cieszę, że mogę rozwijać się pod ich skrzydłami. Jestem wielką fanką butów i z całego serca polecam kolekcję Puma Nitro, które idealnie przylegają do stopy i podłoża. Poza tym na co dzień lubię modę vintage, a beżowa koszulka polo z kolekcji Puma x Palomo, którą mam dziś na sobie, wpisuje się w styl, który lubię. Cenię w Pumie to, że proponuje unisexową modę, zresztą uważam, że ubrania nie mają płci” – powiedziała Katarzyna Zillmann, wicemistrzyni olimpijska w wioślarstwie.
W najnowszej kolekcji basic obok flagowej kolorystyki, a więc bieli, czerni i szarości, pojawił się pudrowy róż, granat, beż, zieleń, a także żółte akcenty kolorystyczne.
Otwarcie sklepu Puma w Westfield Arkadia
„Puma coraz częściej stawia na współpracę z młodymi ludźmi, którzy dzielą się swoją pasją z szerokim gronem odbiorców i pokazują, że zdrowy styl życia jest cool i warto czerpać z dobrych wzorców. Najważniejszy jest komfort, a dla piłkarza tym komfortem są buty. Wybieram te, w których na co dzień gra brazylijski piłkarz Neymar, gwiazda Paris Saint-Germain. Mają dobre czucie piłki i inne parametry, które poprawiają jakość gry. Niby są to detale, ale ultracienkie kolce dają zdecydowanie lepsze przyspieszenie i zwrotność” – przyznał Kacper „Qesek” Misztal, youtuber zajmujący się tematyką piłki nożnej.
Wśród ambasadorek kobiecej kampanii Pumashe Moves Us już po raz drugi znalazły się popularne siostry ADiHD, które z sukcesem prowadzą swój profil na Instagramie i cieszą się dużą sympatią followersów. Świadczy o tym chociażby tłum fanek, który pojawił się na otwarciu sklepu Puma w Westfield Arkadia.
„Cieszymy się, że Puma ma nowy sklep właśnie w Westfield Arkadia, bo jak się okazuje wielu naszych obserwatorów ma tu najbliżej (uśmiech-przyp. red.). Świetnie jest spotkać się na żywo i to w takiej rodzinnej atmosferze. To wielki zaszczyt, że jesteśmy w teamie Puma, który rozumie siebie nawzajem i czuje. Motywem przewodnim tegorocznej kampanii She Moves Us jest kobieca intuicja, za która powinnyśmy podążać” – powiedziała Ilona Krawczyńska.
„Puma kojarzona oczywiście dotąd z klasyczną kolorystyką otwiera się na fashion. Jest kolorowa, kreatywna, a stylizacje, jakie można tworzyć są z pewnością niesamowite. Nie wyobrażam sobie swojej codziennej stylizacji bez ubrań tej marki, zresztą Ilona również, bo jej must have są białe sneakersy, których praktycznie nie zdejmuje!” – dodała jej siostra Milena.
Nowo otwarty sklep Puma znajduje się na poziomie 1 w C.H. Westfield Arkadia.



