Ciekawe24 - Najnowsze informacje z ostatniej chwili

Mustard i Heinz łączą siły, by stworzyć… musztardę!

Niektóre współprace marek wydają się naturalne. Ta? Cóż, to DJ Mustard x Heinz – i jak można się domyślić, efektem jest prawdziwa, autentyczna musztarda.

Zdobywca nagrody Grammy, producent muzyczny Mustard (znany również jako DJ Mustard), został mianowany pierwszym w historii Chief Mustard Officer (Głównym Oficerem ds. Musztardy) w firmie Heinz. Ten nietypowy, ale jakże trafny tytuł wiąże się z zaszczytem współtworzenia nowego smaku musztardy – pierwszego nowego produktu Heinz w tej kategorii od niemal dekady. Oficjalne ogłoszenie miało miejsce podczas gali rozdania nagród Grammy 2025, gdzie Mustard już i tak świętował sukces. Jego produkcja utworu Kendricka Lamara „Not Like Us” zdobyła aż cztery statuetki, w tym za Nagranie Roku i Piosenkę Roku. A czy istnieje lepszy sposób na uczczenie takiego wieczoru niż… nowym sosem?

To jednak nie tylko tytuł na pokaz. Mustard nie ograniczy się do przyklejenia swojego nazwiska na etykiecie. Artysta będzie aktywnie zaangażowany w opracowywanie unikalnych przepisów, organizowanie wydarzeń i prowadzenie różnych akcji promocyjnych przez cały rok. To również pierwszy raz, kiedy Heinz współtworzy nowy sos w Stanach Zjednoczonych, co czyni Mustarda nie tylko innowatorem w branży muzycznej, ale i kulinarnej.

Jeśli zastanawiacie się, dlaczego Heinz powierzył tak ważne zadanie producentowi hip-hopowemu, pomyślcie o tym: Mustard to marka sama w sobie, obecna na wielu frontach. Produkował hity dla takich artystów jak Tyga, Rihanna, Nipsey Hussle czy Roddy Ricch. Na Instagramie obserwuje go ponad 3,5 miliona osób. Teraz zamierza też odmienić letnie grille w Stanach Zjednoczonych i nie tylko.

Źródło: Heinz

Z życia gwiazd – najnowsze informacje.

Udostępnij artykuł:

Realnews.pl google news
Obserwuj w Google News
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Przewijanie do góry